16:15
Тренінг-лекція «Інтернет-маркетинг»

Сьогодні, мабуть, важко знайти людину, яка б ніколи не чула про Інтернет. Це й не дивно, адже всього за якихось кілька років це глобальне обєднання розрізнених комп'ютерних мереж отримало таку кількість споживачів, що по праву вважається найбільш значним досягненням десятиріччя в галузі зв'язку.

З метою розвитку креативності, критичного мислення та комунікацій доктором економічних наук, завідувачем кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу Тернопільського національного економічного університету Борисовою Т.М. в Чортківській ЗОШ І-ІІІ ст. №2 серед учнів 11 класу було проведено .

Борисова Тетяна Михайлівна ознайомила учнів з поняттям інтернет-маркетингу, а також повідомила, що це є дієвим інструментом для розвитку бізнесу, реалізації проекту чи втілення ідеї, без якого в сучасному світі неможливо обійтися. Для цього в Тернопільському національному економічному університеті загалом, а зокрема, також в Чортківському навчально-науковому інституті підприємництва та бізнесу надана унікальна можливість студентам навчатися використовувати найсучасніші маркетингові інструменти для якісного розвитку свого бізнесу, проекту чи ідеї. Комплексний інтернет-маркетинг застосовує всі можливі канали реклами і просування ресурсів в інтернеті для збільшення відвідуваності сайту і зростання продажів.

Для учнів випускників школи надана інформація є важливою, адже вони обирають свій професійний шлях. Крім того, одинадцятикласники збагатили свої знання і усвідомили, що здобути дану спеціальність можна у Тернопільському національному економічному університеті, а перш за все, у рідному місті - Чортківському навчально-науковому інституті підприємництва та бізнесу. Адже сучасний бізнес вимагає нових фахівців. Ще 5-10 років тому маркетингом в мережі займалися всі, окрім професійних маркетологів. Сьогодні інтернет-маркетингом все частіше займаються люди, спеціально навчені цій професії. Зараз інтернет-маркетолог — це затребуваний і високооплачуваний фахівець, який може працювати як фрілансер або штатний співробітник компанії. Оскільки 90% клієнтів середньостатистичної фірми користуються інтернетом. Присутність професійного маркетолога в компанії життєво необхідно, бо вона забезпечує високу ймовірність працевлаштування випускників даного фахового спрямування.

Переглядів: 444 | Додав: Sigurdar | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: