Субота
21.09.2019
23:30
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 73
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Чортківська ЗОШ І-ІІІ ст. N2

Центр учнівського самоврядування «Ерудит»

Голова – Гикава Вікторія

Завдання центру:

  • здійснювати роботу, спрямовану на вироблення в учнів свідомого          ставлення до навчання;
  • організовувати консультаційну допомогу з навчальних предметів;
  • брати участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;
  • контролювати виконання домашніх завдань, ведення щоденників;
  • вести цілеспрямовану роботу щодо пропуску уроків;
  • забезпечувати простір для ініціативи, творчості, самодіяльності учнів у навчально-пізнавальній діяльності;
  • організовувати конкурси ерудитів, проводить інтелектуальні ігри з метою виявлення обдарованих дітей та закріплення програмного матеріалу з різних предметів.

 

Центр учнівського самоврядування «Дозвілля»

Голова – Пшенишна Світлана

Завдання центру:

  • організовувати естетичне виховання учнів;
  • організовувати змістовний відпочинок учнів у позаурочний час;
  • розвивати творчі здібності школярів шляхом залучення до роботи в гуртках, секціях, учнівських об’єднаннях, творчих групах за інтересами;
  • залучати дітей до народної творчості, національної культури;
  • здійснювати пошукову роботу, заходи військово-патріотичного виховання;
  • організовувати участь в експедиції за напрямами руху «Моя Батьківщина - Україна»;
  • вивчати природу рідного краю;
  • досліджувати маловідомі сторінки історії рідного краю.

Центр учнівського самоврядування «Данко»

  • Голова – Забіяка Єлизавета

Завдання центру:

  • виявляти милосердя до хворих людей і людей похилого віку;
  • здійснювати заходи до Дня інваліда, Дня людей похилого віку, Дня захисту дітей;
  • організовувати зустрічі з ветеранами, учасниками воєн, удовами;
  • доглядати за могилами загиблих воїнів;
  • здійснювати обстеження матеріально-побутових умов дітей-інвалідів, сиріт, дітей, позбавлених батьківської опіки;
  • збирати кошти у фонд Червоного Хреста;
  • проводити роботу з молодшими школярами;
  • організовувати і проводити ігри на перервах;
  • допомагати молодшим школярам у навчанні;
  • організовувати допомогу учням з малозабезпечених сімей, сиротам, напівсиротам.

Центр учнівського самоврядування «Чемпіон»

Голова – Лещишин Євген

Завдання центру:

  • пропагувати здоровий спосіб життя;
  • забезпечувати повноцінний розвиток дітей, дбати про охорону та зміцнення їх здоров’я;
  • залучати до роботи в спортивних секціях;
  • організовувати спортивні ігри на перервах та після уроків;
  • контролювати санітарний стан у школі, класах, дотримання гігієнічного режиму в їдальні, особисту гігієну учнів;
  • організовувати заняття з профілактики дорожнього травматизму;
  • залучати до участі в акції «Діти на дорозі»;
  • сприяти вихованню в дітей обережного поводження з вогнем, проведення місячників пожежної безпеки;
  • здійснювати санітарно-освітню роботу серед учнів (випуск бюлетенів, бесіди, дискусії, анкетування, тематичні вечори).

 

Центр учнівського самоврядування «Благоустрій»

Голова – Чикурлій Дарина

Завдання центру:

  • здійснювати профорієнтаційну роботу в школі, виховувати інтерес та повагу до майбутньої професії;
  • охороняти довкілля, дбати про збереження шкільного майна;
  • виховувати культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;
  • проводити бесіди, рейди-перевірки кращого збереження підручників у класах;
  • організовувати роботу книжкових лікарень, проводити бесіди про бережливе ставлення до книги;
  • проводити акції «Посади дерево», «Зробимо нашу школу найкращою», «Зелений патруль»;
  • проводити конкурси на кращий зелений куточок класу.

 

Центр учнівського самоврядування «Правопорядок»

Голова – Полівчук Владислав

Завдання центру:

 

  • забезпечувати захист прав та інтересів учнів;
  • контролювати дотримання учнями Статуту школи;
  • проводити індивідуальні бесіди з дітьми, схильними до правопорушень;
  • здійснювати заходи, спрямовані на залучення підлітків, схильних до правопорушень, до роботи в органах учнівського самоврядування;
  • проводити рейди-перевірки дотримання учнями правил поведінки в школі;
  • організовувати правову освіту, проводити зустрічі з правоохоронцями.