Заходи

щодо посилення військово-патріотичного

виховання учнівської молоді

в Чортківській ЗОШ І –ІІІ ст. №2

на період 2022 - 2027 років

 

 

  1. Забезпечити системність військово-патріотичного виховання з урахуванням вікових особливостей дітей та молоді з метою формування в них національної ідентичності на кращих прикладах мужності і звитяги українських патріотів та пам’ятних історичних подій українського військово-патріотичного календаря.

Заступник директора з ВР, вчителі предмета «Захист Вітчизни», керівник військово-патріотичного гуртка.

Постійно.

  1. Забезпечити оновлення змісту військово-патріотичного виховання через вивчення історії рідного краю, традиційної культури, творчого доробку та життєвого досвіду прославлених земляків – борців за волю України, героїв Майдану, учасників антитерористичної операції, активістів місцевої громади.

Заступник директора з ВР, педагог-організатор, вчителі історії, предмета «Захист Вітчизни», керівник військово-патріотичного гуртка, класні керівники 1-11 класів.

Постійно.

3. Провести заходи з відзначення важливих подій історії, процесів державотворення, національно-визвольної боротьби за цілісність і незалежність України:

- 500-річчя (12.07.1722р.) міста Чортків;

- 500- річчя ( 04.09.1722 р.) надання статусу м.Чортків;

- 80-річчя (14.10.1942р.) утворення Української Повстанської Армії у 2022 році;

- 105-річчя (20.11.1917р.) прийняття ІІІ Універсалу Центральної Ради та проголошення самостійності УНР у 2022 році;

 

 

Заступник директора з ВР, педагог-організатор, вчителі історії.

2022-2027 роки.

4. Розвивати громадсько-політичну, соціальну та пізнавальну активність учнів шляхом розширення мережі гуртків військово-патріотичного напрямку, дитячих, молодіжних об’єднань, товариств, організацій, патріотичних, військово-патріотичних та військово-історичних клубів, діяльності органів учнівського самоврядування.

Директор школи, заступник директора з ВР, педагог-організатор, голова учнівського самоврядування.

Постійно.

5. Сприяти налагодженню співпраці школи з районним військовим комісаріатом, відділом управління ДСНС України у Тернопільській області, християнськими громадами, церквою, молодіжними громадськими організаціями (Національною скаутською організацією “Пласт”, Всеукраїнською дитячою скаутською організацією “Січ”, “Молодіжний Націоналістичний Конгрес”, “Молода Просвіта” та ін.) щодо військово-патріотичного виховання учнівської та студентської молоді, пропаганди кращих здобутків військової звитяги українського суспільства, виховання почуття гордості громадян за свою Батьківщину.

Директор школи, заступник директора з ВР, педагог-організатор, вчитель предмета «Захист Вітчизни», керівник військово-патріотичного гуртка.

Постійно.

  1. Активно залучати до військово-патріотичного виховання учнівську молодь шляхом проведення щорічних волонтерських акцій з упорядкування місць, пов’язаних з історією та культурою українського народу, приурочених до пам’ятних дат національно-визвольної боротьби, що відзначаються на державному рівні, зокрема козацьких та стрілецьких могил, поховань воїнів Української Повстанської Армії, меморіалів полеглих у Другій світовій війні, могил і пам’ятних знаків героїв Небесної сотні, учасників антитерористичної операції.

Заступник директора з ВР, керівник військово-патріотичного гуртка, педагог-організатор.

Постійно.

7. Розширити співпрацю учнівських об’єднань із місцевими і всеукраїнськими молодіжними громадськими організаціями з підготовки та реалізації заходів щодо відзначення у 2022 році - відзначення 500-річчя міста Чорткова.

                                                 Заступник директора з ВР, педагог  організатор

                                                 

8. Активізувати співпрацю з молодіжними громадськими організаціями з підготовки та проведення обласної теренової гри «Легенда УПА».

Заступник директора з ВР,  вчитель предмета «Захист Вітчизни», керівник військово-патріотичного гуртка.

Постійно.

9. Організовувати екскурсії в музейні та архівні установи, походи по історичних місцях області й України, пов’язані з національно-визвольною боротьбою за незалежність. Забезпечити науково-методичний супровід краєзнавчо-екскурсійних маршрутів Шляхами історії по Тернопільщині

 

Заступник директора з ВР, педагог-організатор, вчителі історії, класні керівники 1-11 класів.

 

10.  Щороку брати участь у всеукраїнських етапах конкурсів патріотичного спрямування:

- пісні, прози та поезії, творів образотворчого мистецтва “Свята Покрова;

- хореографічних колективів серед загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів;

- духовної пісні “Молитва за Україну серед хорових колективів загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладів.

Заступник директора з ВР,

педагог-організатор, керівники гуртків художньо-естетичного спрямування.

 

11. Запровадити проект-літопис для учнів початкової школи (1-4 класи) Моя родина на захисті моєї Батьківщини.

Керівник МК вчителів початкових класів, класні керівники 1-4 класів.

 

12. Забезпечити реалізацію краєзнавчо-пошукового проекту обласного об’єднання лідерів учнівського самоврядування  «Книга звитяги Євромайдану і АТО».

Педагог-організатор.

 

13. Розробити і запровадити проекти «Символіка навчального закладу», «Музей навчального закладу», «Місячник військово-патріотичного виховання, присвячений Дню Збройних Сил України» та сприяти їх реалізації.

Заступник директора з ВР,

педагог-організатор, вчитель предмета «Захист Вітчизни», керівник військово-патріотичного гуртка.

 

14. Оновити модель системи виховної роботи школи або здійснити її корекцію з акцентом на громадянських, державницьких, військово-патріотичних аспектах. Проводити щорічні моніторингові дослідження й експертизу підготовки і проведення заходів військово-патріотичного змісту в школі.

Заступник директора з ВР, педагог-організатор.

Постійно.

15. Підвищувати педагогічну і інформаційну культуру батьків, представників громадськості шляхом проведення тематичних навчань батьківського всеобучу, інформаційних медіа-циклів, спільних заходів, акцій, проектної діяльності тощо з актуальних проблем військово-патріотичного виховання.

Заступник директора з НВР, заступник директора з ВР.

 

16. Створити тематичну веб-сторінку на сайті школи для розміщення інформаційних матеріалів щодо військово-патріотичного виховання дітей та молоді.

Учитель інформатики, педагог-організатор.

 

 

17. Сприяти забезпеченню належного стану науково-методичної та матеріально-технічної бази проведення військово-патріотичного виховання у школі.

Директор школи, заступник директора з НВР, завгосп школи.

 

18. Забезпечити належну підготовку до військово-патріотичних та фізкультурно-оздоровчих заходів:

- спартакіади допризовної молоді (змагання з військово-прикладних видів спорту);

-фізкультурно-патріотичного фестивалю школярів «Нащадки козацької слави»;

- фізкультурно-патріотичного фестивалю «Козацький гарт»;

- дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»).

Заступник директора з ВР, вчителі фізичної культури, предмета «Захист Вітчизни», керівники військово-патріотичного, художньо-естетичного гуртків.

 

19. Сприяти поновленню навчальної, матеріально-технічної бази викладання предмета «Захист Вітчизни», «Основи здоров’я» в школі до вимог програми.

Директор школи, заступник директора з НВР, вчителі основ здоров’я, предмета «Захист Вітчизни», завгосп школи.

 

20. Проводити аналіз стану навчального, матеріально-технічного забезпечення предмета “Захист Вітчизни“ в школі.

Директор школи, заступник директора з НВР, вчителі предмета «Захист Вітчизни», завгосп школи.