Кінах Світлана Володимирівна

 

Кінах Світлана Володимирівна має високу науково – теоретичну підготовку, володіє інноваційними освітніми методами й технологіями. В основі її педагогічної діяльності – розвиток пізнавальних здібностей та творчих можливостей учнів через новітні технології особистісно зорієнтованого навчання, пріоритет особистості учня в організації освітнього процесу. За роки роботи Світлана Володимирівна виробила свій власний стиль, для якого характерна перш за все щира, непідробна любов до дітей, турбота про їх всебічний фізичний і духовний розвиток, творче мислення і високий моральний дух. Четвертий рік вчителька працює за програмою НУШ. Кожен урок учителя - це цікава подорож у незнаний світ науки, це гра і ситуації успіху, пізнання нового і радість творчого пошуку. Світлана Володимирівна завжди продумано, доцільно поєднує традиційні та нетрадиційні методи навчання. Одним із шляхів розв’язання проблеми організації навчальної діяльності молодших школярів у сучасній школі вважає використання активних та інтерактивних методів роботи. Тому передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв’язування проблеми на основі обставин. Це сприяє розвитку таких особистісних якостей як комунікабельність, співробітництво, уміння відстоювати свою точку зору. Кожний день починається із ранкової зустрічі, де діти вітають одне одного, обмінюються щирими словами, використовують цеглинки LEGO. Уроки української мови та «Я досліджую світ» проходять за допомогою мультимедійного супроводу. Учителька переконана, що особистість відзначається індивідуальною своєрідністю, вона має своє неповторне обличчя, що виявляється в її характері та здібностях. Тому Світлана Володимирівна використовує різноманітні методи і прийоми для виховання в учнів поваги до себе й інших людей, віру у свої можливості і здібності, прагнення бути здоровими. Щоденні 5 (з української мови), щоденні 3 (з математики) навчають дітей бути самостійними під час читання й письма, в той час, як учитель працює з учнями індивідуально та у малих групах. З особливою увагою Світлана Володимирівна відноситься до уроків «Я досліджу світ». В основу вивчення цього предмету застусовує проблемно-пошуковий метод, коли виконання завдань із різних галузей, їх взаємопроникнення та переплетення підсилюють ефекти навчання. Реалізацію змісту предмету впроваджує на конструюванні знань, а не на їх відтворенні, що демонструє партнерський підхід до освітнього процесу, задекларований Концепцією «Нова українська школа». Світлана Володимирівна завжди продумує структуру уроку, глибоко осмислює навчальний матеріал, виділяє в ньому головне, визначає методи і прийоми, що допомагають її вихованцям осмислити і творчо засвоїти тему уроку. Характерною особливістю її уроків є диференціація навчання на основі врахування індивідуальних особливостей кожної дитини. Значну увагу в роботі з учнями вчителька приділяє розвиткові навичок самостійної роботи школярів, вчить їх спостерігати і уявляти, запам’ятовувати і порівнювати, аналізувати і класифікувати, міркувати над можливими причинами, вміти виділити головне і другорядне в явищах і предметах. Завдання, які пропонує вчителька, вимагають від учнів напруження розумових сил, доказовості суджень і логічного мислення. Відмінною рисою стилю її роботи є чітка спрямованість усієї діяльності на досягнення високого кінцевого результату. Належну увагу Світлана Володимирівна приділяє організації навчального співробітництва, формування у школярів уміння та бажання здобувати знання, ставитися до навчання, як до серйозної відповідальної і наполегливої праці. Вона вчить своїх вихованців відчувати, пізнавати і берегти себе і навколишній світ. Учитель завжди в пошуках нового, постійно ділиться своїм досвідом роботи з колегами. Методика роботи вчительки, її багатий досвід дозволяють виходити на високий рівень навчання. Вихованці педагога є постійними учасниками і призерами Міжнародного конкурсу «Кенгуру», Всеукраїнського конкурсу «Колосок». Світлана Володимирівна дисциплінована, відповідальна, дотримується педагогічної етики, користується повагою серед колег, учнів та їх батьків.